Zorgen voor de juiste contactgegevens

Ken je klant campagne

Samen met jullie hulp gaan we ervoor zorgen dat we aan het eind van het jaar (kleine uitloop naar 2024) 80% van de eindverantwoordelijken goed in onze administratie staat. We zorgen tijdens de campagne en erna regelmatig voor een update van de resultaten en zullen bijsturen waar nodig. We zullen met Marleen de komende periode ook een plan van aanpak maken om de verworden gegevens ook goed te verwerken in onze systemen.

Klopt de naam op de pagina en in de URL? Of herkennen je medewerkers de organisatie onder een andere naam? Je kunt hieronder bevestigen of de bedrijfsnaam en de URL op de juiste manier is geschreven. Geef je ook nog door wie ons eerste aanspreekpunt is voor de AOV overeenkomst? Wij passen het graag voor je aan. Zo houden we samen de gegevens actueel.


Planning - ken je klant campagne

Planning & Flow campagne

Bekijk links in de afbeelding de planning. Hierin vind je de deadlines voor het controleren en invullen van de werkgevers, en de data dat de brieven worden verstuurd per batch. Daarnaast vind je via onderstaande knop de gehele flow van deze campagne.

Aanpassen werkgeversnaam

We willen graag weten of we de juiste werkgeversnaam hanteren op de webpagina. Hiermee doelen we op de naam die wordt weergegeven op de eigen pagina, waaraan de werknemers de werkgever het beste herkennen. Zie het voorbeeld van de politie in de afbeelding hiernaast. Is de naam die we voor deze werkgever hanteren juist? Vink dan hieronder in het formulier het boxje bij 'Ja' aan. Liever een andere naam? Vul dan de juiste naam in in het invulveld.

Aanpassen URL

We willen graag weten of we de juiste werkgeversnaam in de URL hanteren van de webpagina. Hiermee doelen we op de naam die wordt weergegeven in de URL, waaraan de werknemers de werkgever het beste herkennen. Zie het voorbeeld van de politie in de afbeelding hiernaast. Is de naam die we voor deze werkgever hanteren juist? Vink dan hieronder in het formulier het boxje bij 'Ja' aan. Liever een andere naam in de URL? Vul dan de juiste naam in in het invulveld.

Geef de juiste  contactgegevens door

Meer uitleg over de campagne

Wanneer kan ik deze gegevens namens de werkgever invullen?

Je kan deze gegevens invullen als je zeker ervan bent dat we deze informatie al hebben. Bij twijfel ben je vrij om de werkgever persoonlijk op te bellen om een van de invul velden te checken.

Bij wie kan ik terecht bij vragen over deze campagne?

Alle vragen graag richten aan Robby (robby.lemmens@loyalis.nl).

 

Waarom wordt ons (Sales/DAM) gevraagd deze gegevens in te vullen?

We willen onze collega's die in contact staan met de klant graag eerst de mogelijkheid bieden om de gegevens in te vullen. Als we deze gegevens namelijk al weten van een werkgever hoeven we deze hiervoor niet meer te contacteren.