Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Ons beleid...

Wij houden u graag op de hoogte van ons beleid en onze producten. Onderstaand vindt u alle noodzakelijke informatie over over onze kwaliteitseisen en onze dienstverlening. Hebt u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 045 - 579 61 11.

Beleidszaken

Voor meer informatie klikt u op een van onderstaande links:

Medische vragen

Vraagt u een levensverzekering, een arbeidsongeschiktheidsverzekering of een nabestaandenverzekering bij ons aan? Dan stellen wij, naast de gegevens op het aanvraagformulier, vragen over uw gezondheid. Uw medische gegevens hebben wij nodig om uw aanvraag te beoordelen.

  • Vraagt u een levensverzekering (met of zonder dekking bij arbeidsongeschiktheid) of arbeidsongeschiktheidsverzekering aan? Lees dan meer over de gezondheidsverklaring.
  • Vraagt u een nabestaandenverzekering aan? Lees dan meer over de vragen over uw gezondheid die wij u stellen.

Voor het medisch acceptatieproces werken wij nauw samen met de ReMedicalGroup (RMG)

Processen en producten

Voor meer informatie over verzekeringen verwijzen wij u graag naar de onafhankelijke informatie van Wijzer in geldzaken of Alles over verzekeren.

Voorlopige dekking

Zodra wij uw aanvraag voor een verzekering ontvangen, geldt een voorlopige dekking voor de aangevraagde verzekering. Deze voorlopige dekking loopt zolang wij uw aanvraag in behandeling hebben.

Lees meer