Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Bereikbaarheid & reactietermijnen

Goede bereikbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u snel, persoonlijk en deskundig te woord wordt gestaan als u telefonisch contact met ons opneemt.

Telefonisch contact

Wij staan van maandag tot en met vrijdag telefonisch voor u klaar van 8 uur tot 17.30 uur. U kunt onze medewerkers van de klantenservice direct bereiken via telefoonnummer 045 579 61 11 (lokaal tarief). Om u zo goed mogelijk te helpen, vragen wij u uw klantnummer bij de hand te houden. Wij kunnen uw vraag dan sneller en beter beantwoorden.

Status medisch acceptatieproces

Voor het medisch acceptatieproces werken wij nauw samen met de ReMedicalGroup (RMG). Hebt u een vraag over de status van het medisch acceptatieproces? Dan kunt u terecht bij RMG via het telefoonnummer: 0251 674 674.

Wachttijden

Als u ons belt krijgt u normaal gesproken binnen ongeveer 1 minuut een medewerker te spreken. Sommige momenten van de dag zijn drukker dan andere. Het kan dan voorkomen dat u iets langer moet wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen. Wij streven ernaar om de wachttijd niet langer te laten zijn dan 5 minuten. Bovendien krijgt u altijd persoonlijk een medewerker te spreken. Indien het onverwacht druk is, kunt u een terugbelafspraak maken. Wij bellen u dan op een voor u geschikt moment terug.

Doorverbinden

Onze medewerkers van de klantenservice kunnen uw vragen in de meeste gevallen beantwoorden. Als het niet lukt, verbindt de medewerker u door met een medewerker die u wel verder kan helpen. U kunt er dus op rekenen dat wij u deskundige informatie geven.

Niet tevreden?

Hebt u een klacht over Loyalis? Neemt u dan eerst contact met ons op via 045 579 69 96 zodat wij onduidelijkheden kunnen wegnemen en verbeteringen kunnen doorvoeren. De klantenservice is beschikbaar op werkdagen van 8 tot 17.30 uur. Blijft u het oneens of ontevreden over een behandeling, product of dienst? Vul dan ons klachtenformulier in.

Reactietermijnen

Hebt u vragen of een verzoek? Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag of verzoek te reageren. U kunt uiterlijk binnen 8 werkdagen een reactie verwachten. Wij maken hierbij geen onderscheid tussen reacties per telefoon, e-mail of post. Als wij uw vraag niet binnen de reactietermijn kunnen beantwoorden, informeren wij u over de voortgang. Wij geven dan aan wanneer wij inhoudelijk reageren.