Bereikbaarheid & reactietermijnen

Goede bereikbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook belangrijk dat als u telefonisch contact met ons opneemt u snel, persoonlijk en deskundig te woord wordt gestaan.

Telefonisch contact

Wij staan van maandag tot en met vrijdag telefonisch voor u klaar van 8 uur tot 17.30 uur. U kunt onze medewerkers van de klantenservice direct bereiken via telefoonnummer 045 - 579 61 11 (lokaal tarief). Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u uw klantnummer bij de hand te houden. Wij kunnen uw vraag dan sneller en beter beantwoorden.

Wachttijden

Als u ons belt krijgt u normaal gesproken binnen ongeveer 1 minuut een medewerker te spreken. Sommige momenten van de dag zijn drukker dan andere. Het kan dan voorkomen dat u iets langer moet wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen. Wij streven ernaar om de wachttijd niet langer te laten zijn dan 5 minuten. Bovendien krijgt u altijd persoonlijk een medewerker te spreken. Indien het onverwacht druk is, kunt u een terugbelafspraak maken. Wij bellen u dan op een voor u geschikt moment terug.

Doorverbinden

Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw vragen in de meeste gevallen kunnen beantwoorden. Als het toch niet lukt verbindt de medewerker u door met een medewerker van de afdeling die u verder kan helpen. U kunt er dus op rekenen dat wij u van deskundige informatie voorzien.

Niet tevreden?

Hebt u een klacht over Loyalis? Neemt u dan eerst contact met ons op via 045 - 579 61 11 (op werkdagen van 8 tot 17.30 uur), zodat wij onduidelijkheden kunnen wegnemen en verbeteringen kunnen doorvoeren. Blijft u het oneens of bent u ontevreden over een behandeling, product of dienst? Vul dan ons klachtenformulier in. 

Reactietermijnen

Hebt u vragen of hebt u een verzoek? Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag of verzoek te reageren. U kunt uiterlijk binnen 8 werkdagen een reactie verwachten. Wij maken hierbij geen onderscheid tussen reacties per telefoon, per e-mail of per post.

Indien wij uw vraag of verzoek niet binnen de gestelde reactietermijn in behandeling kunnen nemen, informeren wij u over de voortgang hiervan. Wij geven dan ook aan wanneer wij u uiterlijk een inhoudelijke reactie sturen.