Klantgerichtheid

en kwaliteitsbeleid

U staat centraal

Wij zijn een organisatie die zo goed mogelijk wil inspelen op uw wensen en behoeften. Onze dienstverlening proberen wij zo goed mogelijk aan te laten sluiten aan de behoefte van onze klanten. Het klantbelang staat bij ons altijd centraal en zal ook in de toekomst onverminderd centraal blijven staan.

Kwaliteit 

Onze dienstverlening baseren wij op vertrouwen, veiligheid, kwaliteit en efficiëntie. Dit betekent dat wij een kwalitatief hoogstaande service bieden tegen een goede prijs. Hierbij verliezen wij de klantwens niet uit het oog. Als bewijs hiervan mogen wij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voeren.

ISO-certificering

Loyalis heeft naast het Keurmerk Klantgericht Verzekeren al sinds 2003 de ISO 9001 certificering. Deze certificering geeft aan dat het kwaliteitsmanagementsysteem voldoet aan de internationale ISO 9001 eisen. Deze eisen zorgen ervoor dat een organisatie op een vooraf gestelde en gestructureerde manier haar kwaliteitsmanagement heeft ingericht. Wij leggen daarmee de nadruk op klanttevredenheid, kwaliteitszorg en het continue verbeteren van processen en diensten.

Veilig afsluiten

Om u als consument beter te beschermen bij de aanvraag van financiële producten, heeft de overheid een aantal maatregelen getroffen. Die moeten onder meer voorkomen dat iemand een verzekering afsluit waar hij niets aan heeft. Wat zijn de belangrijkste maatregelen?

Wij zijn een verzekeringsmaatschappij waar u direct een verzekering kunt afsluiten. Wij geven u graag uitleg over onze producten maar adviseren u niet bij uw keuze. U beslist dus zelf of een product bij u past. Wel zo gemakkelijk.

Klanttevredenheidsonderzoek

Jaarlijks vragen wij onze klanten wat zij van onze producten vinden en hoe zij onze dienstverlening ervaren. Deze klanttevredenheidsonderzoeken voeren onafhankelijke onderzoekers uit. De resultaten en learnings leest u in het klanttevredenheidsonderzoek najaar 2016.  Al deze klantervaringen dragen bij aan een verbeterde dienstverlening.