Social Media

Twitter, Facebook & LinkedIn?

We vinden het belangrijk om te weten wat u bezighoudt en uw vragen over aanvullende verzekeringen te beantwoorden. Daarom vindt u ons ook op Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube.

Facebook

Op onze Facebookpagina houden we u op de hoogte van actualiteiten en algemene zaken rondom aanvullende verzekeringen.

Facebook

Twitter

Via Twitter vertellen wij u het laatste nieuws, tips en evenementen over arbeidsongeschiktheid, nabestaandenverzekeringen en pensioen. Ook kunt op Twitter terecht met uw vragen.

Twitter

Linkedin

Op onze LinkedIn bedrijfspagina houden we werkgevers op de hoogte van actualiteiten en algemene zaken rondom aanvullende verzekeringen.

Linkedin

Youtube

Op Youtube houden kunt u video's bekijken over onze aanvullende verzekeringen. Hier plaatsen wij video's met (product)informatie, tips en verhalen van klanten.

Youtube

Hoe gaan wij om met Social Media

Via social media willen wij u meer bewust maken. Verder bieden wij informatie over alles dat met aanvullende verzekeringen te maken heeft. We vinden het belangrijk om te weten wat u bezighoudt en willen graag uw vragen over pensioen beantwoorden. 

We bieden deze online service via ons webcare team. Dit webcare team bestaat uit 3 medewerkers. Zij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 bereikbaar en proberen zo snel mogelijk te reageren op vragen. Als zij uw vragen eerst intern moeten uitzetten, kan het wat langer duren voordat u antwoord krijgt. Het kan ook zo zijn dat er geen nieuwe informatie gegeven kan worden over een bepaald onderwerp. Dan laat de webcare medewerker dit weten. Soms hebben wij uw persoonlijke gegevens nodig om uw vraag te beantwoorden. Stuur deze gegevens alleen via een persoonlijk bericht. Is uw vraag te complex om op Facebook te behandelen? Dan verwijzen wij u door naar de klantenservice.

Spelregels

Wij hebben spelregels opgesteld om een open en correcte discussie op Facebook mogelijk te maken. Wij behouden ons het recht voor om ook buiten deze regels om berichten of reacties te verwijderen. Als wij het nodig vinden, passen wij de regels aan. Wordt hetzelfde bericht op meerdere plekken geplaatst? Dan wordt dit verwijderd en blijft het alleen staan op de plek waar het antwoord wordt geplaatst. Deze plekken zijn; onder een update van Loyalis, als de vraag over de update gaat, of vragen die gesteld worden bij berichten van anderen of artikelen die gedeeld worden op het forum.  

 Wij verwijderen berichten en reacties:

  • die ongepast, beledigend, discriminerend, racistisch, denigrerend of bedreigend zijn. Hiertoe behoren ook berichten en reacties met een overmatig gebruik van hoofdletters, uitroeptekens en emoticons;
  • die niet relevant zijn voor het geplaatste bericht en daardoor niets toevoegen aan de dialoog of discussie;
  • die commercieel van aard zijn, zoals advertenties, reclame-uitingen en spam;

Wij reageren niet op berichten of reacties:

  • die niets met verzekeringen of aanverwante financiële zaken te maken hebben;
  • die gaan over organisaties of bedrijven die niets met verzekeringen of Loyalis te maken hebben.

Privacy

Wij vragen u nooit om persoonlijke gegevens via social media te communiceren. Stuur ons uw persoonlijke gegevens daarom alleen via een persoonlijk bericht. Zie voor meer informatie ook onze privacyverklaring.   

Tot slot

  • sta open voor elkaars meningen en vragen;
  • gebruik argumenten om op berichten van anderen te reageren. Val een ander niet persoonlijk aan;
  • kijk even rond voordat je een vraag stelt of een reactie plaatst. Misschien is het antwoord al gegeven op onze pagina;
  • houd de discussie interessant en inhoudelijk.
Wordt er iets geplaatst dat onacceptabel of ongepast is? Meld dit dan aan ons!